Langtidsmål

De kommunistiske langtidsmål

 Hvem kom først:
kommunismen eller mentalhygiejnen?
Målet er det samme.

”De 45 kommunistiske langtidsmål” fremkom i USA´s Kongresrapport af 10. januar 1963. De blev taget fra bogen ”Den nøgne kommunist” af W. Cleon Skousen, som begyndte sine indgående studier af kommunisterne inden sine 16 års tjeneste i ”The federal Bureau of Investigation”. Disse mål blev samlet fra rapporterne efter Kongreshøringerne og ved hjælp af tilgængelige bøger af ex-kommunister.

De første 16 langtidsmål, samt nr. 34 og 35 samt de sidste tre (nr. 43-45) drejer sig mere specifikt om USA´s politik, indenrigs som udenrigs. Dem lader jeg ligge i denne omgang, da teksten ellers bliver for lang her på bloggen.

Men de andre 24 angår os alle. Som det ses af nedenstående er det i høj grad disse langtidsmål, som vore politikere og vi selv bygger på uden at ane, hvem der har udtænkt dem og dikteret dem og at man med disse skal ødelægge vore demokratiske samfund.


17: Skaf kontrol over skolerne. Brug dem som indføringssted for socialisme og fortløbende kommunistisk propaganda. Nedbryd studieplanerne. Skaf kontrol over lærernes organisationer. Put det kommunistiske partis linje ind i lærebøgerne.

18: Opnå kontrol med alle studenteraviser.

19: Brug studenteruroligheder til at fremkalde offentlige protester med programmer eller organisationer, som er under kommunistisk angreb.

20: Infiltrér pressen. Få kontrol over boganmeldelser, udgivelser og bestyrelsesposter.

21: Få kontrol med nøglestillinger i radio, TV og filmproduktion.

22. Fortsæt med at misbillige amerikansk kultur ved at nedbryde alle former for kunstneriske udtryk. (En amerikansk kommunistgruppe blev bedt om at ”fjerne alle gode skulpturer fra parker og bygninger og erstatte dem med formløse, hæslige og meningsløse former”).

23:Kontrollér kunstkritikere og ledere af kunstmuseer. ”Vor plan er at skabe modbydelig, frastødende og betydningsløs kunst”.

24: Afskaf alle love vedrørende pornografi ved at erklære dem for ”censur” og et brud på ytringsfriheden og pressefrihed.

25: Nedbryd kulturelle normer om moral ved at ophjælpe pornografi og utugtighed i bøger, blade, film, radio og TV.
.

26:Omtal homosexualitet, degeneration og sexuel omgang i flæng som ”normale, naturlige og sunde”.

27. Infiltrér kirkerne og erstat religion – efter at den først er blevet afsløret – med ”social” religion. Nedvirdeér kirken og ophjælp behovet for intellektuel modning, som ikke behøver en ”religiøs krykke” til støtte.

28: Afskaf bøn og enhver form for religiøst udtryk i skolerne på grund af, at det skader princippet om ”adskillelse af kirke og stat”.

29: Nedvurdér den amerikanske grundlov ved at kalde den utilstrækkelig, gammeldags, ude af trit med moderne behov, en hindring for samarbejde mellem nationerne på verdensbasis.

30: Nedvurdér det amerikanske samfunds fædre. Præsentér dem som selviske aristokrater, som ikke varetager den almindelige mands interessser.

31: Forklejn alle former for amerikansk kultur og tag modet fra undervisningen i amerikansk historie, da det kun var en mindre del af ”det store billede”.
Hav mere interesse for den russiske historie efter den kommunistiske overtagelse.

32: Hjælp enhver socialistisk bevægelse til at få centraliseret kontrol over enhver del af kulturen, uddannelsen, bistandskontorer, velfærdsprogrammer, sindssygehospitaler o.s.v.

33: Fjern alle love eller handlinger, som hindrer det kommunistiske apparats operationer.

(nr 34 og 35 om mere specifikke amerikanske forhold er udeladt her).

36: Infiltrér og få kontrol over flere fagforeninger.

37: Infiltrér og få kontrol over storindustrien.
.

38: Overflyt noget af retten til indgriben fra politiet til socialkontorerne.
Behandle alle opførselsproblemer som psykiatriske sygdomme, som ingen andre end psykiatere kan forstå og behandle.

39: Dominér den psykiatriske profession og brug sindssygelove til at opnå tvangskontrol med dem, der sætter sig op imod de kommunuistiske mål.

40: Nedvurdér familien som begreb. Fremelsk kønslig omgang i flæng og gør det let at blive skilt.

41: Skab behov for børneopdragelse uden for forældrenes ”negative” indflydelse. Ophjælp fordomme, mentale blokeringer og hæmninger hos børn for at undertrykke forældrenes indflydelse.

42: Skab det indtryk, at vold og oprør er lovlige aspekter i den amerikanske tradition, - at studenter og interesse-grupper skal rejse sig og anvende ”forenede kræfter” på at løse økonomiske, politiske eller sociale problemer.

Kilde: her taget fra tidsskriftet AKTION nr 7/1978 (som citerer alle 45 langtidsmål).
 
Illustrationerne:    
 
Tegneserie for børn, "August og Sofie", tegnet af Dea Trier Mørchs gruppe "Røde Mor"
Tegning af Egon Clausen, DR, familieprogrammer
Teater for børn: "Ska´ vi komme sammen", Baggårdsteatret.
Forside på medlemsblad fra Mentalhygiejnen.
 
Attentatet på John F. Kennedy skete fredag den 22. november 1963 kl. 12:30 lokal tid (19:30 dansk tid) på Elm Street i Dallas, Texas.
 
 
 
Kom inspirationen til ( Karl Marx - Engels ) om at skrive det kommunistiske manifest = fra ( The Talmud ) gennem den Præst - der var med til opdrage Karl Marx  ??? 
 
 
 
Har Kommunismen et religiøst udspring i fra ( The Talmud ) en af jødernes hellige bøger  en  jødisk Babylonsk hellig bog ??? Er der lokgik i denne mulighed  ??? Hvem var Sadakæerne ???  Hvor forsvandt de hen ???

Saddukæer - Wikipedia, den frie encyklopædi

da.wikipedia.org/wiki/Saddukæer
 
Saddukæerne var en jødisk sekt der blev grundlagt i 2. århundrede f.v.t., formentligt som et politisk parti. Den var ophørt med at eksistere lige efter 1. århundrede ... hvor forsvandt de hen ???
 

 
Gud Skabte Ordet - Johannes-Evangeliet Kapitel 1. Vers til og med vers 5.
 
Blev Satan sur  = og skabte hemmelige  tegnsprog - med mere  ???
 

CODEX MAGICA: The Freeman Perspective - Part 1 of 2 - YouTube

www.youtube.com/watch?v=gUCo_yGiFPM
18/06/2013 - Uploadet af YABLESSGMS144
Prepare yourself for 2 hours of life changing video. Freeman and Texe Marrs discuss Illuminati hand-signs ...
 

 

The Statue of Liberty---Goddess of Liberty Mystery Babylon the Great

www.youtube.com/watch?v=8_UNZXFVK6w
21/01/2012 - Uploadet af twclark66
Explore the symbolism of The Statue of Liberty and the Freemason Mystery Babylon the Great Symbolism ...

 

 

Hej!
Prøv at lave din egen hjemmeside ligesom mig! Det er nemt, og du kan prøve det gratis
ANNONCE